referent ds administracyjnych

Dodane Środa, 07 Grudnia 2016, 12:39:57, ID ogłoszenia: 2731
Do negocjacji
referent ds administracyjnych
Wyświetleń: 851

Opis ogłoszenia

Opis stanowiska pracy

Sanpro Interim
Aktualnie do naszego oddziału w Dąbrowie Górniczej poszukujemy kandydata/kandydatki na stanowisko:

Pracownik biurowy - Referent
Miejsce pracy: Dąbrowa Górnicza

Osoba zatrudniona na wyżej wymienionym stanowisku będzie odpowiedzialna m.in. za
• Bieżącą organizacja biura
• Wykonywanie czynności administracyjno-biurowych
• Rejestracja i selekcja aplikacji nadesłanych przez kandydatów do pracy
• Zarządzanie korespondencją firmową
• Czynności związane z zatrudnianiem pracowników
• Pomoc w organizacji pracy biura

Oferujemy:
-zatrudnienie w stabilnej i dynamicznie rozwijającej się firmie,
-możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych,
-zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę

Mile widziane osoby z orzeczeniem o niepełnosprawności.

Wymagania
• Dobra znajomość pakietów MS Office (Exel, Word)
• Komunikatywność i wysoka kultura osobista, sumienność, dokładność
• Dobra organizacja czasu pracy
• Wykształcenie min. Średnie
• Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku, w pracy biurowej
• Prawo jazdy kat.B (mile widziane)

CV prosimy przesyłać na adres:
m.glowacka@impel.pl
lub
Dostarczyć osobiście do biura
ul. Piłsudskiego 92, 41-308 Dąbrowa Górnicza
Budynek Rehabilitacji obok Apteki Głównej
Poniedziałek - piątek
7.00-16.00

Informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.
Prosimy o dopisanie w CV następującej klauzuli:
"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji
(zgodnie z ustawą z dn. 29.08.97 roku o ochronie danych osobowych Dz. U Nr 133 poz. 883)".

Opis ogłoszenia

Opis stanowiska pracy

Sanpro Interim
Aktualnie do naszego oddziału w Dąbrowie Górniczej poszukujemy kandydata/kandydatki na stanowisko:

Pracownik biurowy - Referent
Miejsce pracy: Dąbrowa Górnicza

Osoba zatrudniona na wyżej wymienionym stanowisku będzie odpowiedzialna m.in. za
• Bieżącą organizacja biura
• Wykonywanie czynności administracyjno-biurowych
• Rejestracja i selekcja aplikacji nadesłanych przez kandydatów do pracy
• Zarządzanie korespondencją firmową
• Czynności związane z zatrudnianiem pracowników
• Pomoc w organizacji pracy biura

Oferujemy:
-zatrudnienie w stabilnej i dynamicznie rozwijającej się firmie,
-możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych,
-zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę

Mile widziane osoby z orzeczeniem o niepełnosprawności.

Wymagania
• Dobra znajomość pakietów MS Office (Exel, Word)
• Komunikatywność i wysoka kultura osobista, sumienność, dokładność
• Dobra organizacja czasu pracy
• Wykształcenie min. Średnie
• Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku, w pracy biurowej
• Prawo jazdy kat.B (mile widziane)

CV prosimy przesyłać na adres:
m.glowacka@impel.pl
lub
Dostarczyć osobiście do biura
ul. Piłsudskiego 92, 41-308 Dąbrowa Górnicza
Budynek Rehabilitacji obok Apteki Głównej
Poniedziałek - piątek
7.00-16.00

Informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.
Prosimy o dopisanie w CV następującej klauzuli:
"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji
(zgodnie z ustawą z dn. 29.08.97 roku o ochronie danych osobowych Dz. U Nr 133 poz. 883)".